Cielenie reklám na užívateľov sociálnych sietí

Cieľom nového Usmernenia je objasniť úlohy a zodpovednosť poskytovateľa sociálnych médií a prevádzkovateľa, ktorý využíva služby poskytovateľa sociálnych médií zamerané na cielenie reklamy prevádzkovateľa. Usmernenie sa okrem iného zameriava na rôzne mechanizmy zacielenia, právne základy spracúvania osobných údajov a povinnosti spoločných prevádzkovateľov. V tomto článku si toto Usmernenie podrobnejšie rozoberieme.

Autori: JUDr. Marcela Macová, PhD.
Právny stav od: 13. 4. 2021
Dátum publikácie: 27. 7. 2021
Oblasti práva: Správne právo / Informácie, informačný systém / Ochrana údajov / GDPR



 

Vážený návštevník,
prístup do tejto sekcie majú len registrovaní užívatelia portálu
s predplateným prístupom.

 

Prihláste sa kliknutím na nasledujúci odkaz:

 

 epi-notebook

Prístup k EPI Právnym systémom
a ostatným online produktom
si môžete zakúpiť v našom e-shope:

 

Máte otázky?
V prípade, že potrebujete viac informácií, môžete nás kedykoľvek kontaktovať

 

 

 

Registračný formulár nájdete na tomto odkaze: REGISTRÁCIA


V prípade, že ste registrovaný na portáli www.epi.sk, www.pp.sk, www.vssr.sk www.danovecentrum.sk, www.mzdovecentrum.sk, www.manazerskecentrum.sk, www.profivzdelavanie.sk alebo www.zakon.sk môžete na prihlásenie použiť prihlasovacie meno a heslo z týchto portálov.

Súvisiace predpisy EÚ

Súvisiace autorsky spracované rozhodnutie súdu

Súvisiace dokumenty

Súvisiace odborné články

Súvisiace právne predpisy ZZ SR


S-EPI, s.r.o. © 2010-2021, všetky práva vyhradené

Nastavenie súborov cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou prosíme o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie vašich preferencií. Ďakujeme.

Viac informácií.