HISTÓRIA: Ukladá navštívené dokumenty s možnosťou ich opätovného otvorenia alebo uloženia medzi záložky. Funkcia je dostupná iba pre predplatiteľov.
ZÁLOŽKY: Umožňuje ukladať vybrané alebo často používané odkazy na dokumenty a triediť ich podľa individuálnych potrieb. Funkcia je dostupná iba pre predplatiteľov.

Ako správne zverejniť súťaž a neporušiť pravidlá

Zdalo by sa, že publikovať na sociálnej sieti text s obrázkom a vyhlásiť súťaž je jednoduché. Pohľad na najznámejšiu sociálnu sieť však hovorí, že len veľmi málo spoločností vyhlasuje súťaže správne. Ako zverejniť súťaž na sociálnych sieťach a čomu sa vyhnúť? Aké náležitosti má súťaž spĺňať na to, aby bola realizovaná v súlade s GDPR?

Autori: Dimensions Consulting Services s.r.o Martina Javůrková, MBA
Právny stav od: 13. 4. 2021
Dátum publikácie: 22. 2. 2022
Prameň: EPI Odborné články / epi - 2022
Oblasti práva: Správne právo / Informácie, informačný systém / Ochrana údajov / GDPR



Spotrebiteľské súťaže sú dlhodobo obľúbeným a silným marketingovým nástrojom spoločností po celom svete. Spotrebitelia zbierajú body, kupóny alebo hádajú odpovede na súťažné otázky, a pri tom všetkom hlavne nakupujú a budujú si vzťah k značke. Rozmach sociálnych sietí priniesol fenomén súťaží, ktoré sú realizovateľné rýchlo a ľahko.

 

Zdalo by sa, že publikovať na sociálnej sieti text s obrázkom a vyhlásiť súťaž je jednoduché. Pohľad na najznámejšiu sociálnu sieť však hovorí, že len veľmi málo spoločností vyhlasuje súťaže správne.

 

V tomto článku sa dozviete:

  • Kto je prevádzkovateľom a za čo všetko zodpovedá?
  • Ako zverejniť súťaž na sociálnych sieťach a čomu sa vyhnúť?
  • Aké náležitosti má súťaž spĺňať na to, aby bola realizovaná v súlade s GDPR?
  • Na koho sa vzťahuje GDPR pri realizácii súťaže?

 

Keďže väčšina spotrebiteľských súťaží sa v online priestore realizuje na sociálnej sieti Facebook, budeme sa primárne venovať tejto sociálnej sieti. Pravidlá však platia pre akúkoľvek sociálnu sieť.

 

Kto je prevádzkovateľom

Prevádzkovatelia spravidla vyhlasujú súťaž cez svoje fanúšikovské stránky. Prevádzkovateľom je každá právnická aj fyzická osoba, ktorá využíva niektorú zo sociálnych sietí na účel propagácie svojich tovarov a služieb a založí na sociálnej sieti na tento účel fanúšikovskú stránku.

 

Spoloční prevádzkovatelia

Ak hovoríme ...

 

 

Vážený návštevník,
prístup do tejto sekcie majú len registrovaní užívatelia portálu
s predplateným prístupom.

 

Prihláste sa kliknutím na nasledujúci odkaz:

 

 epi-notebook

Prístup k EPI Právnym systémom
a ostatným online produktom
si môžete zakúpiť v našom e-shope:

 

Máte otázky?
V prípade, že potrebujete viac informácií, môžete nás kedykoľvek kontaktovať

 

 

 

Registračný formulár nájdete na tomto odkaze: REGISTRÁCIA


V prípade, že ste registrovaný na portáli www.epi.sk, www.pp.sk, www.vssr.sk www.danovecentrum.sk, www.mzdovecentrum.sk, www.manazerskecentrum.sk, www.profivzdelavanie.sk alebo www.zakon.sk môžete na prihlásenie použiť prihlasovacie meno a heslo z týchto portálov.

Autor: Dimensions Consulting Services s.r.o, Martina Javůrková, MBA

Súvisiace dokumenty

Súvisiace odborné články

Súvisiace príklady z praxe

Súvisiace vzory

Súvisiace usmernenia, pokyny, nariadenia

Súvisiace právne predpisy ZZ SR


S-EPI, s.r.o. © 2010-2025, všetky práva vyhradené

cookies24x24  Súhlas s použitím cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou, prosíme, o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie Vašich preferencií.

Pamätajte, že súbory cookies sú užitočné pre rôzne užívateľské nastavenia a ich odmietnutím sa môže znížiť Váš užívateľský komfort.

Viac informácií o cookies.