Prevádzkovateľom internetového obchodu umiestneného pod doménou ...................skDoplniť názov domény je:
Obchodné meno:
Sídlo/miesto podnikania:
IČO:
DIČ:
IČ DPH:
IBAN:
Zapísaný v obchodnom registri .................................., Oddiel: .............., Vložka č.: ........... /
Okresným úradom v ......................, číslo živnostenského registra: .....................
E-mail: Tel. číslo:Podľa § 15 ods. 3 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov: „Obchodník, ktorý ponúka, predáva alebo poskytuje produkty na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov, je povinný poskytnúť spotrebiteľovi kontaktné údaje podľa odseku 1 písm. a) a b) a podľa § 5 ods. 1 písm. b) a c) na komunikačné prostriedky, ktoré umožňujú spotrebiteľovi rýchlo kontaktovať obchodníka a účinne s ním komunikovať.“
Orgán dozoruOrgán dozoru podľa príslušnosti (ak má obchodník sídlo v BA kraji, bude príslušná SOI v Bratislavskom kraji):
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Odbor ochrany spotrebiteľa
P. O. BOX 5
Bajkalská 21/A, 820 07 Bratislava
tel. č.: 02/58 27 21 32
tel. č.: 02/58 27 21 56
1. Úvodné ustanovenia
1. Tento reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade so:
- zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov,
- s inými relevantnými právnymi predpismi.
2. Tento reklamačný poriadok (ďalej len „Reklamačný poriadok“) sa vzťahuje na nákup tovaru prostredníctvom e-shopu www..................sk a aplikácie ............... pre Android a iOS.
3. Obchodníkom sa v tomto Reklamačnom poriadku rozumie spoločnosť obchodné meno, so sídlom: ........................, IČO: ....................., DIČ: ................., zapísaná v obchodnom registri .........................., oddiel: .........., vložka č. ................., e-mail: .............@ ............., telefonický kontakt: ................ (ďalej ako „obchodník“).Nová právna úprava nepoužíva pojem predávajúci, ale pojem obchodník. Podľa § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov „Obchodníkom je osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej účet.“
4. Tento Reklamačný poriadok je vydaný v súlade s/so:
- § 5 ods. 1 písm. f) až h) zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“),
- zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“),
- zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
ako aj ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
5. Cieľom Reklamačného poriadku je informovať spotrebiteľa (tak ako ho definuje § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka) o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady (ďalej aj „reklamácia“), vrátane údajov o tom, kde môže reklamáciu uplatniť, ako aj o vykonávaní záručných opráv.
6. Tento Reklamačný poriadok je v súlade s § 5 ods. 1 písm. f) až h) Zákona o ochrane spotrebiteľa umiestnený na viditeľnom mieste dostupnom spotrebiteľovi v každej prevádzkarni obchodníka a zároveň je zverejnený na internetovej stránke obchodníka www..................sk. Uzavretím kúpnej zmluvy sa stáva tento Reklamačný poriadok súčasťou zmluvnej dokumentácie medzi spotrebiteľom a obchodníkom. V prípade rozporu medzi Obchodnými podmienkami obchodníka a týmto Reklamačným poriadkom má v prípade reklamácií ...