HISTÓRIA: Ukladá navštívené dokumenty s možnosťou ich opätovného otvorenia alebo uloženia medzi záložky. Funkcia je dostupná iba pre predplatiteľov.
ZÁLOŽKY: Umožňuje ukladať vybrané alebo často používané odkazy na dokumenty a triediť ich podľa individuálnych potrieb. Funkcia je dostupná iba pre predplatiteľov.

Reklamačný poriadok e-shopu

Cieľom Reklamačného poriadku je informovať spotrebiteľa (tak ako ho definuje § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka) o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady, vrátane údajov o tom, kde môže reklamáciu uplatniť, ako aj o vykonávaní záručných opráv.

Autori: JUDr. Tatiana Mičudová, PhD.
Právny stav od: 1. 7. 2024
Dátum publikácie: 24. 7. 2024
Oblasti práva: Občianske právo / Občianske právo / Ochrana spotrebiteľa



Prevádzkovateľom internetového obchodu umiestneného pod doménou ...................skDoplniť názov domény je:

Obchodné meno:

Sídlo/miesto podnikania:

IČO:

DIČ:

IČ DPH:

IBAN:

Zapísaný v obchodnom registri .................................., Oddiel: .............., Vložka č.: ........... /

Okresným úradom v ......................, číslo živnostenského registra: .....................

E-mail: Tel. číslo:Podľa § 15 ods. 3 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov: „Obchodník, ktorý ponúka, predáva alebo poskytuje produkty na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov, je povinný poskytnúť spotrebiteľovi kontaktné údaje podľa odseku 1 písm. a) a b) a podľa § 5 ods. 1 písm. b) a c) na komunikačné prostriedky, ktoré umožňujú spotrebiteľovi rýchlo kontaktovať obchodníka a účinne s ním komunikovať.“

Orgán dozoruOrgán dozoru podľa príslušnosti (ak má obchodník sídlo v BA kraji, bude príslušná SOI v Bratislavskom kraji):

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj

Odbor ochrany spotrebiteľa

P. O. BOX 5

Bajkalská 21/A, 820 07 Bratislava

tel. č.: 02/58 27 21 32

tel. č.: 02/58 27 21 56

1. Úvodné ustanovenia

1. Tento reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade so:

- zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov,

- zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov,

- s inými relevantnými právnymi predpismi.

2. Tento reklamačný poriadok (ďalej len „Reklamačný poriadok“) sa vzťahuje na nákup tovaru prostredníctvom e-shopu www..................sk a aplikácie ............... pre Android a iOS.

3. Obchodníkom sa v tomto Reklamačnom poriadku rozumie spoločnosť obchodné meno, so sídlom: ........................, IČO: ....................., DIČ: ................., zapísaná v obchodnom registri .........................., oddiel: .........., vložka č. ................., e-mail: .............@ ............., telefonický kontakt: ................ (ďalej ako „obchodník“).Nová právna úprava nepoužíva pojem predávajúci, ale pojem obchodník. Podľa § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov „Obchodníkom je osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej účet.“

4. Tento Reklamačný poriadok je vydaný v súlade s/so:

- § 5 ods. 1 písm. f) až h) zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“),

- zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“),

- zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,

ako aj ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

5. Cieľom Reklamačného poriadku je informovať spotrebiteľa (tak ako ho definuje § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka) o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady (ďalej aj „reklamácia“), vrátane údajov o tom, kde môže reklamáciu uplatniť, ako aj o vykonávaní záručných opráv.

6. Tento Reklamačný poriadok je v súlade s § 5 ods. 1 písm. f) až h) Zákona o ochrane spotrebiteľa umiestnený na viditeľnom mieste dostupnom spotrebiteľovi v každej prevádzkarni obchodníka a zároveň je zverejnený na internetovej stránke obchodníka www..................sk. Uzavretím kúpnej zmluvy sa stáva tento Reklamačný poriadok súčasťou zmluvnej dokumentácie medzi spotrebiteľom a obchodníkom. V prípade rozporu medzi Obchodnými podmienkami obchodníka a týmto Reklamačným poriadkom má v prípade reklamácií ...

 

 

Vážený návštevník,
prístup do tejto sekcie majú len registrovaní užívatelia portálu
s predplateným prístupom.

 

Prihláste sa kliknutím na nasledujúci odkaz:

 

 epi-notebook

Prístup k EPI Právnym systémom
a ostatným online produktom
si môžete zakúpiť v našom e-shope:

 

Máte otázky?
V prípade, že potrebujete viac informácií, môžete nás kedykoľvek kontaktovať

 

 

 

Registračný formulár nájdete na tomto odkaze: REGISTRÁCIA


V prípade, že ste registrovaný na portáli www.epi.sk, www.pp.sk, www.vssr.sk www.danovecentrum.sk, www.mzdovecentrum.sk, www.manazerskecentrum.sk, www.profivzdelavanie.sk alebo www.zakon.sk môžete na prihlásenie použiť prihlasovacie meno a heslo z týchto portálov.

Autor: JUDr. Tatiana Mičudová, PhD.

Súvisiace právne predpisy ZZ SR

Súvisiace dokumenty

Súvisiace odborné články

Súvisiace aktuality

Súvisiace videoškolenia

Súvisiace vzory

Prílohy

  • Reklamačný poriadok e-shopu /22 kB

S-EPI, s.r.o. © 2010-2025, všetky práva vyhradené

cookies24x24  Súhlas s použitím cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou, prosíme, o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie Vašich preferencií.

Pamätajte, že súbory cookies sú užitočné pre rôzne užívateľské nastavenia a ich odmietnutím sa môže znížiť Váš užívateľský komfort.

Viac informácií o cookies.