Prevádzkovateľom internetového obchodu umiestneného pod doménou ...................skDoplniť názov domény. je:
Obchodné meno:
Sídlo/miesto podnikania:
IČO:
DIČ:
IČ DPH:
IBAN:
Zapísaný v obchodnom registri .................................., Oddiel: .............., Vložka č.: ........... /
Okresným úradom v ......................, číslo živnostenského registra: .....................
E-mail: Tel. číslo:Podľa § 15 ods. 3 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov: „Obchodník, ktorý ponúka, predáva alebo poskytuje produkty na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov, je povinný poskytnúť spotrebiteľovi kontaktné údaje podľa odseku 1 písm. a) a b) a podľa § 5 ods. 1 písm. b) a c) na komunikačné prostriedky, ktoré umožňujú spotrebiteľovi rýchlo kontaktovať obchodníka a účinne s ním komunikovať.“
Orgán dozoruOrgán dozoru podľa príslušnosti (ak má obchodník sídlo v BA kraji, bude príslušná SOI v Bratislavskom kraji):
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Odbor ochrany spotrebiteľa
P. O. BOX 5
Bajkalská 21/A, 820 07 Bratislava
tel. č.: 02/58 27 21 32
tel. č.: 02/58 27 21 56
Článok 1
Všeobecné ustanovenie
1. Tieto obchodné podmienky sú vypracované v súlade so:
- zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a
- s inými relevantnými právnymi predpismi.
2. Tieto obchodné podmienky (ďalej len „Obchodné podmienky“) sa vzťahujú na nákup tovaru prostredníctvom e-shopu www..................sk a aplikácie ............... pre Android a iOS. Nákup tovaru v zmysle predchádzajúcej vety môžu uskutočňovať spotrebitelia s tým, že spotrebiteľ súhlasí, že takto uzavreté kúpne zmluvy sa budú riadiť týmito Obchodnými podmienkami, ustanoveniami Reklamačného poriadku, ďalšími podmienkami uvedenými na stránke www..................sk a príslušnými právnymi predpismi.
3. Obchodníkom sa v týchto Obchodných podmienkach rozumie spoločnosť obchodné meno, so sídlom: ........................, IČO: ....................., DIČ: ................., zapísaná v obchodnom registri .........................., oddiel: .........., vložka č. ................., e-mail: .............@ ............., telefonický kontakt: ................ (ďalej ako „obchodník“).Nová právna úprava nepoužíva pojem predávajúci, ale pojem obchodník. Podľa § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov: „Obchodníkom je osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej účet.“
4. Cenník obchodníka je zverejnený na stránke www..................sk a obchodník si vyhradzuje právo na jeho jednostrannú aktualizáciu (ďalej len „Cenník“).
5. Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, P. O. BOX 5, Bajkalská 21/A, 820 07 Bratislava, Odbor ochrany spotrebiteľa; tel. č.: 02/58 27 21 32 alebo tel. č.: 02/58 27 21 56.
6. Reklamačným poriadkom sa rozumie dokument s názvom Reklamačný poriadok, ktorý vydal obchodník a s ktorého znením sa spotrebiteľ oboznámil alebo mal možnosť sa oboznámiť (napr. aj na stránke www..................sk).
7. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolaniaNová právna úprava definuje pojem spotrebiteľ v § 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov tak, ako je uvedené v týchto podmienkach..
8. Iné pojmy a definície: Pojmy a definície uvedené v Obchodných podmienkach budú mať význam, ktorý: (i) je výslovne uvedený v týchto Obchodných podmienkach a/alebo (ii) je výslovne uvedený v Reklamačnom poriadku alebo na stránke www..................sk, a/alebo (iii) je výslovne uvedený v zákone č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Článok 2
Postup pri objednávaní
1. Spotrebiteľ si môže cez e-shop www..................sk objednať akýkoľvek tovar, pri ktorom je umiestnené tlačidlo „DO KOŠÍKA“; v prípade, že pri zobrazení tovaru sa nachádza odkaz na doplňujúce informácie týkajúce sa charakteristiky, vlastností tovaru a/alebo jeho dostupnosti, či podmienok dodania, predpokladá sa, že spotrebiteľ sa do momentu odoslania objednávky oboznámil i s týmito informáciami.
2. Po stlačení tlačidla „DO KOŠÍKA“ sa objednaný tovar automaticky pridá do nákupného košíka, ktorý je kedykoľvek k dispozícii na nahliadnutie pre spotrebiteľa. Vytvorenie objednávky je podmienené registráciou na www..................sk, pri ktorej je spotrebiteľ povinný vyplniť pravdivé údaje, ktoré od neho systém vyžaduje (pričom platí, že ak spotrebiteľ uvedie svoje IČO, vystupuje a nakupuje ako podnikateľ, nie spotrebiteľ). Tieto údaje budú použité pre účely vytvorenia objednávky a následné plnenie zmluvy. Počas vytvorenia objednávky je spotrebiteľ aj vyzvaný na poskytnutie svojich aktuálne platných ...