HISTÓRIA: Ukladá navštívené dokumenty s možnosťou ich opätovného otvorenia alebo uloženia medzi záložky. Funkcia je dostupná iba pre predplatiteľov.
ZÁLOŽKY: Umožňuje ukladať vybrané alebo často používané odkazy na dokumenty a triediť ich podľa individuálnych potrieb. Funkcia je dostupná iba pre predplatiteľov.

Reklamácia zájazdu

Po zakúpení zájazdu môže nastať situácia, že cestujúcemu nie sú služby cestovného ruchu poskytnuté riadne alebo včas, a to tak ako bolo dohodnuté v zmluve o zájazde. V takom prípade je v prvom rade v záujme cestujúceho túto skutočnosť bezodkladne (ešte počas zájazdu, ak naň nastúpil) oznámiť cestovnej kancelárii alebo jej poverenému zástupcovi. V prípade, že cestovná kancelária nezabezpečí nápravu alebo náhradné služby cestovného ruchu, bude mať cestujúci právo na vykonanie nápravy „po svojej linke“  alebo môže od zmluvy o zájazde odstúpiť a požadovať primeranú zľavu z ceny zájazdu, ak ide o podstatné porušenie zmluvy.

Autori: JUDr. Dagmar Pagáčová
Právny stav od: 1. 7. 2024
Dátum publikácie: 28. 4. 2019
Dátum aktualizácie: 10. 7. 2024
Oblasti práva: Občianske právo / Občianske právo



Zákon č. 170/2018 Z. z. o zájazdoch, spojených službách cestovného ruchu, niektorých podmienkach podnikania v cestovnom ruchu a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o zájazdoch“) v § 22 reguluje situácie, ktoré vzniknú, ak niektorá zo služieb cestovného ruchu nie je poskytnutá v súlade so zmluvou o zájazde, zákonom o zájazde, prípadne so zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov v platnom znení.

Po zakúpení zájazdu môže nastať situácia, že cestujúcemu nie sú služby cestovného ruchu ...

 

 

Vážený návštevník,
prístup do tejto sekcie majú len registrovaní užívatelia portálu
s predplateným prístupom.

 

Prihláste sa kliknutím na nasledujúci odkaz:

 

 epi-notebook

Prístup k EPI Právnym systémom
a ostatným online produktom
si môžete zakúpiť v našom e-shope:

 

Máte otázky?
V prípade, že potrebujete viac informácií, môžete nás kedykoľvek kontaktovať

 

 

 

Registračný formulár nájdete na tomto odkaze: REGISTRÁCIA


V prípade, že ste registrovaný na portáli www.epi.sk, www.pp.sk, www.vssr.sk www.danovecentrum.sk, www.mzdovecentrum.sk, www.manazerskecentrum.sk, www.profivzdelavanie.sk alebo www.zakon.sk môžete na prihlásenie použiť prihlasovacie meno a heslo z týchto portálov.

Autor: JUDr. Dagmar Pagáčová

Aktualizoval: JUDr. Helena Laposová

Súvisiace právne predpisy ZZ SR

  • 170/2018 Z. z. Zákon o zájazdoch, spojených službách cestovného ruchu, niektorých podmienkach podnikania v cestovnom ruchu

Prílohy

  • Reklamácia zájazdu /16 kB

S-EPI, s.r.o. © 2010-2025, všetky práva vyhradené

cookies24x24  Súhlas s použitím cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou, prosíme, o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie Vašich preferencií.

Pamätajte, že súbory cookies sú užitočné pre rôzne užívateľské nastavenia a ich odmietnutím sa môže znížiť Váš užívateľský komfort.

Viac informácií o cookies.