Ukončenie používania ERP z dôvodu zániku povinnosti
Mesto ako zriaďovateľ na základe odporúčaní audítora aj hlavného kontrolóra predložilo materiál do mestského zastupiteľstva o preradení prevádzky všešportového areálu (kúpalisko a klzisko) príspevkovej organizácie z podnikateľskej činnosti do hlavnej činnosti. V podnikateľskej činnosti na túto činnosť mali zaregistrovanú registračnú pokladnicu a boli platiteľom DPH. Preradenie prevádzky by malo byť od 1. 7. 2018. Aké povinnosti vyplývajú príspevkovej organizácii z daného hľadiska? Musia ísť odhlásiť registračnú pokladnicu a zaslať oznámenie, že na danú činnosť sa už DPH nevzťahuje? Príjem bol vyberaný zo vstupného na klzisko a kúpalisko. V prípade odhlásenia registračnej pokladnice, akým dokladom majú potvrdzovať príjem vstupného? Mesto vykrýva príspevkom stratu z prevádzky všešportového areálu.