HISTÓRIA: Ukladá navštívené dokumenty s možnosťou ich opätovného otvorenia alebo uloženia medzi záložky. Funkcia je dostupná iba pre predplatiteľov.
ZÁLOŽKY: Umožňuje ukladať vybrané alebo často používané odkazy na dokumenty a triediť ich podľa individuálnych potrieb. Funkcia je dostupná iba pre predplatiteľov.

Ako správne na volania na účely priameho marketingu

V tomto článku sa zameriame na všetko, čo s priamym marketingom súvisí: ktoré zákony je potrebné zohľadniť, koho je možné volať v súlade s legislatívou, aký účel a právny základ je prijateľný, ak majú volania prebehnúť v súlade s legislatívou, kedy je možné nahrávať rozhovory s volanými osobami, aké organizačné a technické bezpečnostné opatrenia by mala organizácia prijať, aby zabezpečila ochranu osobných údajov a minimalizovala riziká.

Autori: Dimensions Consulting Services s.r.o Martina Javůrková, MBA
Právny stav od: 2. 2. 2022
Dátum publikácie: 25. 1. 2022
Prameň: EPI Odborné články / epi - 2022
Oblasti práva: Správne právo / Informácie, informačný systém / Ochrana údajov



Marketing zasahuje všetky činnosti spoločnosti. Je to súbor nástrojov, techník a metód, pomocou ktorých firma zisťuje potreby zákazníka a jeho priania. Na základe zistení potom môže organizácia prijať opatrenia alebo ponúknuť produkty a služby v správny čas, správnemu zákazníkovi, na správnom mieste za správnu cenu.

 

Priamy marketing je spôsob marketingovej komunikácie, pri ktorej sa zákazníci oslovujú priamou adresnou formou, či už e-mailom, poštou, telefonicky alebo osobne. Od ostatných marketingových nástrojov sa odlišuje tým, že sa zameriava na oslovovanie starostlivo vybraných zákazníkov. Jeho cieľom je získať okamžitú odozvu a budovať dlhotrvajúce vzťahy s klientmi. Na komunikáciu využívajú marketéri databázy s informáciami o klientoch.

 

A práve pre rozsah informácií a osobných údajov, ktoré spoločnosti o zákazníkoch získavajú, vznikol v európskom priestore súbor regulácií, ktoré majú zákazníka, spravidla fyzickú osobu, chrániť pred zneužívaním jej osobných údajov a obťažovaním zo strany obchodných organizácií.

 

V tomto článku sa zameriame na všetko, čo s priamym marketingom súvisí:

  • ktoré zákony je potrebné zohľadniť,
  • koho je možné volať v súlade s legislatívou,
  • aký účel a právny základ je prijateľný, ak majú volania prebehnúť v súlade s legislatívou,
  • kedy je možné nahrávať rozhovory s volanými osobami,
  • aké organizačné a ...

 

 

Vážený návštevník,
prístup do tejto sekcie majú len registrovaní užívatelia portálu
s predplateným prístupom.

 

Prihláste sa kliknutím na nasledujúci odkaz:

 

 epi-notebook

Prístup k EPI Právnym systémom
a ostatným online produktom
si môžete zakúpiť v našom e-shope:

 

Máte otázky?
V prípade, že potrebujete viac informácií, môžete nás kedykoľvek kontaktovať

 

 

 

Registračný formulár nájdete na tomto odkaze: REGISTRÁCIA


V prípade, že ste registrovaný na portáli www.epi.sk, www.pp.sk, www.vssr.sk www.danovecentrum.sk, www.mzdovecentrum.sk, www.manazerskecentrum.sk, www.profivzdelavanie.sk alebo www.zakon.sk môžete na prihlásenie použiť prihlasovacie meno a heslo z týchto portálov.

Autor: Dimensions Consulting Services s.r.o., Martina Javůrková, MBA

Súvisiace odborné články

Súvisiace videoškolenia

Súvisiace právne predpisy ZZ SR


S-EPI, s.r.o. © 2010-2025, všetky práva vyhradené

cookies24x24  Súhlas s použitím cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou, prosíme, o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie Vašich preferencií.

Pamätajte, že súbory cookies sú užitočné pre rôzne užívateľské nastavenia a ich odmietnutím sa môže znížiť Váš užívateľský komfort.

Viac informácií o cookies.