Verejné obstarávanie
I. Za ustálenú rozhodovaciu prax kasačného súdu možno považovať rozhodnutia veľkého senátu kasačného súdu, rozhodnutia kasačného súdu a stanoviská k zjednocovaniu výkladu zákonov a iných všeobecne záväzných právnych predpisov publikované v Zbierke stanovísk a rozhodnutí Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky.
II. Rozhodnutia kasačného súdu, ktoré neboli publikované v oficiálnych súdnych zbierkach a ani prijaté inštitucionalizovaným procesom, možno považovať za ustálenú rozhodovaciu prax kasačného súdu, ak právne názory v nich boli opakovane vyjadrené a potvrdené v rozhodovacej činnosti kasačného súdu, sú presvedčivé, ale aj dostupné a dohľadateľné.
III. V súlade s princípom kompetenčnej kontinuity je za ustálenú rozhodovaciu prax kasačného súdu potrebné považovať aj právne názory obsiahnuté v rozhodnutiach a stanoviskách správneho kolégia Najvyššieho súdu Slovenskej republiky vydaných pred 1. augustom 2021.
IV. Rovnako pod tento pojem možno zahrnúť aj staršiu rozhodovaciu činnosť právnych predchodcov Najvyššieho súdu Slovenskej republiky v oblasti správneho súdnictva (resp. v oblastiach patriacich do správneho práva), ktorá bola publikovaná v oficiálnych zbierkach. To za predpokladu, že sú dostupné a stále použiteľné, resp. nie sú v rozpore s hodnotami právneho a demokratického štátu a s modernou koncepciou ochrany ľudských práv a základných slobôd.
V. Ustálenou rozhodovacou praxou kasačného súdu naopak nie je akokoľvek ustálená rozhodovacia činnosť nižších správnych súdov (s výnimkou rozhodnutí publikovaných v oficiálnych súdnych zbierkach kasačného súdu), rozhodovacia činnosť obchodnoprávneho, občianskoprávneho či trestnoprávneho kolégia Najvyššieho súdu Slovenskej republiky či rozhodovacia činnosť justičných orgánov iných štátov, vrátane rozhodovacej činnosti Najvyššieho správneho súdu Českej republiky.