K upresneniu zvukovej informácie v porovnávacom reklamnom spote krátkym zobrazením vysvetľujúceho grafu
I. Samotná zvuková informácia o tom, že nový antiperspirant je účinnejší ako T. I. V. Q. H. &. P. v boji proti žltým škvrnám môže spôsobiť u priemerného spotrebiteľa (diváka) dojem, že výrobok M. je účinnejší ako T.. Priemerný divák počas troch sekúnd nie je schopný porovnať hodnoty na grafe, ktoré veľkosťou písma a farebným zobrazením splývajú so svetlým pozadím, vníma iba hovorené slovo, ktoré jednoznačne preferuje výrobok M. pred výrobkom T. bez toho, aby si uvádzané skutočnosti mohol spotrebiteľ overiť. Trojsekundové zobrazenie grafu neposkytuje spotrebiteľovi dostatočný časový priestor na pochopenie údajov. Z tohto dôvodu je bezvýznamná skutočnosť, či odporca vie svoje tvrdenia v spotoch preukázať testami a tak isto, či svoje tvrdenia vie testami podložiť navrhovateľ. Tieto skutočnosti môžu mať výzvam len pri posudzovaní návrhu vo veci samej. Stačí, že reklamné spoty môžu u priemerného diváka spôsobiť dojem, že kvalitnejší je výrobok M. a divák si túto skutočnosť nemôže overiť.
II. Na preukázanie oprávnenosti nariadenia predbežného opatrenia stačí, že navrhovateľ osvedčil, že konanie odporcu je spôsobilé zmeniť správanie spotrebiteľov v dôsledku očakávania lepších účinkov výrobku odporcu a môže značne zhoršiť pozíciu navrhovateľa na trhu.