K reklame na alkohol, ktorá s jeho konzumáciou spojuje väčšiu zábavu
I. Zákon zadávateľom reklamy nezakazuje vytvárať „pocit súzvuku a zábavy v spojení s užívaním alkoholického nápoja", respektíve nezakazuje spájať v reklame zábavu a alkohol. Nezakazuje ani vytvárať pocit súzvuku s protagonistom reklamy, čo je napokon typický nástroj pre takmer akúkoľvek reklamu. Zákon iba zakazuje vytváranie dojmu, že spotreba alkoholu prispieva k spoločenskému alebo sexuálnemu úspechu.
II. Žalovaný nepreukázal, že by reklamný spot vytváral dojem, že konzumácia alkoholu prispieva k spoločenskému úspechu. V reklamnom spote nie je nijako zobrazená konzumácia alkoholu, tým skôr nemožno jednoznačne vyvodiť spojitosť medzi akoukoľvek časťou deja reklamného spotu a konzumáciou alkoholu. O úplne inú situáciu by sa podľa súdu jednalo, pokiaľ by napríklad spevák v reklamnom spote hovoril alebo spieval: „pite vodku, budete sa ľahšie zoznamovať" alebo „pite, budete úspešnejší v práci"; spevákove výzvy (text piesne) aj ďalšie vlastnosti či úspechy sú však v reklamnom spote zobrazené úplne nezávisle na konzumácii alkoholu.