K reklame na alkohol, ktorá podprahovo zasahuje mladistvých
Obrazová a textová vizualizácia reklamy nepochybne v celom kontexte (mlado vyzerajúca osoba, fľaša alkoholu, zvýraznený nápis „Keď nie si len OCINOVA PRINCEZNÁ - FAMÍLIA PREMIUM ŽI PO SVOJOM" a „Keď nie si len MAMKIN SYNÁČIK - FAMÍLIA PREMIUM ŽI PO SVOJOM") s istotou neprezentuje kvalitu výrobku, ale nepriamo nabáda na kúpu a konzumáciu alkoholu a podprahovo nabáda - zasahuje práve maloletých, ktorí sú pod zákonnou ochranou svojich rodičov v čase, keď nie sú pod ich dohľadom, kúpiť si alkohol a žiť po svojom. A to opäť s dôrazom na mlado vyzerajúcu osobu ako i nápis - text reklamy. Predmetná reklama ako celok súvisí aj so spotrebou alkoholu, s povzbudením na niečo, čo by človek bežne neurobil „ži po svojom“ (nikto nemôže vedieť, kto má akú predstavu žiť po svojom) a zároveň v texte hoci skryto, ale predsa dehonestuje otca a matku.