K reklame avizujúcej získanie služby zdarma, ak je bezplatnosť v skutočnosti podmienená určitým záväzkom spotrebiteľa
Vzhľadom na to, že slovo „ZDARMA“ bolo uvedené výrazným veľkým bielym písmom na tmavofialovom podklade a bola zvolená najväčšia veľkosť písma (v porovnaní s ostatným textom), pričom následne bola neporovnateľne menším bielym písmom na žltom podklade dopísaná doplňujúca informácia: „ak sa staneš členom do 14 dní odo dňa, ako si vyskúšal FIT UP! a predložíš doklad o zaplatení, vrátime ti vstupný poplatok 10 €“, je prirodzené, že spotrebiteľa upútala daná informácia jednak farbou, ako aj veľkosťou písma a bola spôsobilá reálne ho uviesť do omylu o cene za ponúkané služby.Uvedeným konaním sťažovateľ porušil § 4 ods. 2 písm. c/ v nadväznosti na § 7 ods. 4 v spojení s bodom 20 Prílohy č. 1 k zákonu č. 250/2007 Z. z., nakoľko takéto konanie nie je v súlade s požiadavkou odbornej starostlivosti.