K odmietnutiu spotrebiteľa prevziať doklad o odôvodnenom zamietnutí reklamácie vo vzťahu k plynutiu lehoty pre jej vybavenie
I. Nesporným bolo, že žalobca vystavil písomnosť označenú reklamačný lístok, v ktorom spotrebiteľovi oznámil, že jeho reklamácia uplatnená 14.04.2013 je neoprávnená a uvádza aj konkrétne dôvody zamietnutia reklamácie. Na reklamačnom liste sa nachádza údaj vystavil: L. razítko predajne žalobcu, dátum a podpis poverenej osoby a nečitateľný podpis, súčasťou reklamačného listu je aj údaj „7.5.2013 neprevzal“, písaný ručne a dva nečitateľné podpisy.
II. Žalobca v správnom konaní aj v žalobe tvrdil, že spotrebiteľ sa do predajne žalobcu dostavil 07.05.2013 zrejme po doručení SMS a odmietol písomnosť - reklamačný lístok podpísať a fyzicky prevziať.
III. Odvolací súd je toho názoru, že pokiaľ bude v konaní preukázané skutkové tvrdenie žalobcu, že spotrebiteľ sa 07.05.2013 do predajne žalobcu dostavil, za účelom doriešenia reklamácie, zrejme po obdržaní SMS a odmietol reklamačný list podpísať a prevziať, tak žalobca neporušil zákon, lebo v 30-dňovej lehote (plynula od 14.04.2013) posúdil a riadne vybavil reklamáciu v súlade s ustanovením § 2 písm. m/ zákona č. 250/2007 Z.z., keď vybavením reklamácie je aj jej odôvodnené zamietnutie.