K možnosti označenia propagovaného tovaru, ktorý nemusí byť počas zľavovej akcie dostupný v prevádzke obchodníka, v reklamnom materiále
Kasačný súd zdieľal rovnako pochybnosť krajského súdu v tom, či úprava upozornenia nachádzajúceho sa v reklamnom letáku sťažovateľa (červený rámček so žltým výkričníkom), bola vzhľadom na veľkosť samotného písma textu naozaj postačujúca. Takáto úprava podľa kasačného súdu neuspokojivo informovala, resp. neupozorňovala spotrebiteľa na možný nedostatok tovaru na prevádzke, na základe čoho bol uvedený do zbytočného omylu. Riešenie uvedeného problému prostredníctvom odkazu spojeného s hviezdičkou pri príslušnom tovare, by aj podľa kasačného súdu mohlo byť účelné, a to aj napriek tomu, že takéto riešenie možno na prvý pohľad vyznie ako zbytočné zaťaženie predajcu. V konečnom dôsledku však ide najmä o ochranu práva záujmov spotrebiteľa.