7 As 39/2008 (Duševní vlastnictví)

Z odôvodnenia

II. Stupeň pozornosti, kterou věnuje spotřebitel koupi automobilu, je zpravidla zvlášť vysoký. Klíčovou roli při výběru hraje tradice a dobrá pověst výrobce. Tyto skutečnosti proto mají podstatný vliv na posuzování pravděpodobnosti záměny ochranných známek registrovaných pro automobily.
Spisová značka: 7 As 39/2008
Forma rozhodnutia: Rozsudok
Súd: NSS ČR a iné správne súdy
Dátum rozhodnutia: 2. 4. 2009

S-EPI, s.r.o. © 2010-2025, všetky práva vyhradené

cookies24x24  Súhlas s použitím cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou, prosíme, o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie Vašich preferencií.

Pamätajte, že súbory cookies sú užitočné pre rôzne užívateľské nastavenia a ich odmietnutím sa môže znížiť Váš užívateľský komfort.

Viac informácií o cookies.