Všeobecné obchodné a reklamačné podmienky e-shopu

Spotrebiteľ môže tovar reklamovať e-mailom na adrese prevádzkovateľa alebo poštou na adrese aktuálneho sídla predávajúceho, a to spolu s dokladmi ako dodací list, faktúra. V reklamácii je spotrebiteľ povinný uviesť:
a) svoje identifikačné údaje,
b) údaje predávajúceho,
c) opis tovaru, ktorý spotrebiteľ reklamuje,
d) popis vady tovaru a
e) číslo objednávky, ktorej sa reklamácia týka.

Autori: JUDr. Tatiana Mičudová
Právny stav od: 18. 12. 2015
Právny stav do: 24. 5. 2018
Dátum publikácie: 4. 7. 2014
Dátum aktualizácie: 18. 12. 2015
Oblasti práva: Občianske právo



 

Vážený návštevník,
prístup do tejto sekcie majú len registrovaní užívatelia portálu
s predplateným prístupom.

 

Prihláste sa kliknutím na nasledujúci odkaz:

 

 epi-notebook

Prístup k EPI Právnym systémom
a ostatným online produktom
si môžete zakúpiť v našom e-shope:

 

Máte otázky?
V prípade, že potrebujete viac informácií, môžete nás kedykoľvek kontaktovať

 

 

 

Registračný formulár nájdete na tomto odkaze: REGISTRÁCIA


V prípade, že ste registrovaný na portáli www.epi.sk, www.pp.sk, www.vssr.sk www.danovecentrum.sk, www.mzdovecentrum.sk, www.manazerskecentrum.sk, www.profivzdelavanie.sk alebo www.zakon.sk môžete na prihlásenie použiť prihlasovacie meno a heslo z týchto portálov.

Autor: JUDr. Tatiana Mičudová

Súvisiace právne predpisy ZZ SR

  • 102/2014 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov
  • 18/2018 Z. z. Zákon o ochrane osobných údajov

S-EPI, s.r.o. © 2010-2020, všetky práva vyhradené