Portál, ktorý spája podnikateľa s účtovníkom | Inzercia

Účto+ je skvelý nástroj pre podnikateľov rôznych veľkostí od živnostníka až po stredne veľkú firmu, s ktorým získa podnikateľ reálny prehľad o tom, čo sa v spoločnosti deje.

Dátum publikácie: 19. 2. 2020



Naša spoločnosť Circles media s.r.o. poskytuje full-servis v oblasti reklamnej tvorby, dizajnu a brandingu, a to spojením digitálnej reklamy a offline reklamných prostriedkov. Ide o malú spoločnosť, ktorá je na trhu už 8 rokov a do nášho portfólia sme za ten čas získali zaujímavé značky zo slovenskej scény.

Vzhľadom na „veľkosť“ našej spoločnosti musíme ako pracovníci vykonávať viac úloh naraz, či už vytvárať reklamné stratégie, dizajnovať, programovať, komunikovať s dodávateľmi a zákazníkmi, ale aj starať sa o správne organizačné a administratívne zabezpečenie chodu firmy. Je potrebné sledovať v reálnom čase okrem iného všetky záväzky a pohľadávky, ktoré ako malá firma máme.

foto

Účtovníctvo máme zabezpečené externou spoločnosťou, s ktorou sme nadmieru spokojní, no potrebovali sme mať prehľad o „číslach“ vo firme “tu a teraz”. Z tohto dôvodu sme vystavovanie faktúr a evidenciu prijatých faktúr riešili softvérom od jednej českej spoločnosti. Nebol vyslovene zlý, avšak niektoré veci sa robili zdĺhavo a boli trochu neprehľadné. Po roku a pol sa objem vystavených faktúr niekoľkonásobne zvýšil a napr. zasielanie faktúr do príloh mailom nás stálo zbytočne veľa času. Začali sme preto hľadať iné riešenie.

V aplikácii Účto+ ( www.uctoplus.sk ) sme našli to, čo sme tak dlho hľadali. Online podpora, vystavovanie faktúr a ich okamžité posielanie na e-mail klientov (priamo z aplikácie), podrobnú evidenciu došlých faktúr, pokladničných dokladov, zmlúv, cenových ponúk, online cestovných príkazov, daňových dokladov a pod. Prístup k dokladom máme z ľubovoľného zariadenia s prístupom na internet bez akéhokoľvek inštalovania - tým pádom nie je problém napríklad vystaviť faktúru priamo na stretnutí s klientom, alebo nahrať bloček z tankovania už na čerpacej stanici.

ipad-577754_final

Veľmi sa nám páči vzájomné prepojenie dokladov a napríklad z cenovej ponuky vieme hneď vytvárať zálohovú či ostrú faktúru. Zároveň na všetkých dokladoch ostáva väzba na ďalšie súvisiace doklady, vďaka čomu pri kliknutí na cenovú ponuku hneď vidíme aj zálohovú faktúru, daňový doklad k prijatej platbe a ostrú faktúru. Nemusíme tak nič prácne hľadať.

Prijaté faktúry sme v minulosti museli fyzicky odovzdávať našej účtovnej firme. Toto už dnes nepoznáme. Všetko stačí naskenovať, alebo iba preposlať mailom priamo do Účto+. Takto máme prehľad o našich dokladoch a ihneď tieto dokumenty vidí aj náš účtovník, ktorý ich nemusí spracovávať nárazovo a môže si prácu lepšie rozložiť. Originály dokumentov zostávajú u nás a v prípade, že potrebujeme originál, už nemusíme chodiť k účtovníkovi.

Nemôžeme zabudnúť na evidenciu úhrad a ich párovanie s bankovým výpisom, ktorý nahráme do aplikácie v jednoduchom XML formáte za pár sekúnd. Už sa nám nestáva, že by sme na nejakú faktúru zabudli. Odvtedy, čo používame Účto+ sa komunikácia s našou účtovnou firmou zrýchlila, spresnila, minimalizovali sa možné chyby a sme v neustálom spojení, keďže im môžeme hocikedy v aplikácii  poslať správu a teraz pozor – ku konkrétnemu účtovnému dokladu!

digital-marketing-1433427

Máme dokonalý prehľad o tom, čo podal náš účtovník na daňový úrad, sociálnu či zdravotnú poisťovňu vďaka archívu úradnej komunikácie. Tu sa nám aj automaticky generujú QR kódy pre jednoduchú úhradu pomocou mobilu, alebo  príkazy na úhradu vo formáte XML.

Účto+ si pochvaľuje aj naša účtovná spoločnosť a postupne prechádzajú na toto riešenie aj s ich ostatnými klientmi. Viac informácií o výhodách pre účtovníkov nájdete tu https://uctoplus.sk/prinasame-zjednodusenie-aj-pre-uctovnikov/

 

Autor: Ing. Peter Kukučka


S-EPI, s.r.o. © 2010-2020, všetky práva vyhradené