Výsledky vyhľadávania v Interných firemných predpisoch: 209 výsledkov
...
Právny stav od: 20. 2. 2017

Rámcová účtová osnova obsahuje usporiadanie účtových tried, prípadne účtových skupín alebo syntetických účtov na účtovanie účtovných prípadov a ich číselné a slovné označenie a podsúvahové účty; toto usporiadanie musí rešpektovať požiadavky na zostavenie účtovnej závierky.

Právny stav od: 1. 2. 2017

Účelom tejto smernice je pri uplatňovaní zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní definovať práva a povinnosti, zodpovednosť, spôsob kontroly a postupy verejného obstarávateľa pri zadávaní zákaziek na dodanie tovaru, poskytnutie služby a uskutočnenie stavebných prác vo verejnom obstarávaní a pri uzatváraní zmlúv.

Právny stav od: 1. 12. 2016

Interná smernica Cestovné náhrady by mala slúžiť u podnikateľa k stanoveniu jednotného postupu pri poskytovaní cestovných náhrad pri tuzemských a zahraničných pracovných cestách a mala by byť nápomocná zamestnancom napríklad pri výpočte jednotlivých druhov náhrad, stanovení príslušnej dokumentácie a podobne.

Právny stav od: 11. 1. 2017

Subjekt verejnej správy môže vynakladať verejné prostriedky pre účely reprezentácie a propagácie. Smernica bližšie určuje účel a proces vynakladania verejných prostriedkov pre účely hospodárneho a účelného nakladania s verejnými prostriedkami štátnej príspevkovej/rozpočtovej organizácie.

Právny stav od: 31. 12. 2016

Návrh VZN o ustanovení miestneho poplatku za rozvoj podľa novely zákona č. 447/2015 Z. z., ktorá nadobúda účinnosť 31. 12. 2016.

Právny stav od: 8. 11. 2016

Predpis upravuje podmienky pre odmeňovanie zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, ktorí sú v pracovnom pomere k zamestnávateľovi. Vnútorný mzdový predpis sa vydáva v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a v súlade s nariadením vlády SR č. 341/2004 Z. z., ktorým sa ustanovujú katalógy pracovných činností pri výkone práce vo verejnom záujme.

Právny stav od: 18. 10. 2016

Organizačný poriadok obecného úradu je základnou organizačno-právnou normou vzťahujúcou sa na zamestnancov obce a určuje najmä náplne jednotlivých oddelení obecného úradu. Organizačný  poriadok je záväzný pre všetkých zamestnancov obce, ktorí sú v pracovno-právnom alebo obdobnom právnom vzťahu k obci.

Právny stav od: 27. 9. 2016

Zamestnávateľ môže vydať pracovný poriadok vždy len po predchádzajúcom súhlase zástupcov zamestnancov, ak u zamestnávateľa zástupcovia zamestnancov pôsobia. Zástupcami zamestnancov sa na tieto účely rozumie odborová organizácia alebo zamestnanecká rada, prípadne zamestnanecký dôverník. Bez dohody so zástupcami zamestnancov, ak u zamestnávateľa pôsobia, by pracovný poriadok nebol platný.

Právny stav od: 22. 9. 2016

Jedným z dôležitých oprávnení obce je aj určenie pravidiel času predaja v obchode a času prevádzky služieb (prevádzkový čas). Nástrojom na túto reguláciu je prijatie všeobecne záväzného nariadenia obce o určení pravidiel času predaja v obchode a času prevádzky služieb. Súdy (vrátane Najvyššieho súdu SR) opakovane vyslovili názor, že prevádzkový čas (najmä tzv. nočný) nemôže byť určovaný starostom, a to ani v správnom konaní rozhodnutím obce, ale musí byť určený vo forme všeobecne záväzného nariadenia.

Právny stav od: 18. 6. 2016

Zákon o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní vymedzuje nelegálnu prácu a nelegálne zamestnávanie, ustanovuje zákaz ich vykonávania, výkon kontroly a postih v prípade porušenia zákazu vykonávania nelegálnej práce a nelegálneho zamestnávania.

...
S-EPI, s.r.o. © 2010-2017, všetky práva vyhradené