Zasielanie reklamy v obchodnom styku poštou a emailom

Spoločnosti často zabúdajú, že na zasielanie reklamných materiálov sa okrem legislatívy ochrany osobných údajov vzťahuje i ďalšia súvisiaca legislatíva upravujúca zasielanie reklamných ponúk či už emailom, alebo klasickou poštou. V nasledujúcich riadkoch si ukážeme modelové príklady často sa vyskytujúcich problematických situácií, ktorých riešenie vám môže napomôcť vyhnúť sa pokute.

Autori: JUDr. Mária Kevická, PhD.
Právny stav od: 1. 5. 2018
Dátum publikácie: 6. 6. 2019
Prameň: EPI Odborné články / epi - 2019
Oblasti práva:
Správne právo / Informácie, informačný systém / Ochrana údajov
Obchodné právo / Hospodárstvo a hospodárenie, ekonomika / Ochrana spotrebiteľa; Obchod, podnikanie, obchodné právo / Marketing; Obchodno-záväzkové vzťahy všeobecne; Reklama


 

Vážený návštevník,
prístup do tejto sekcie majú len registrovaní užívatelia portálu
s predplateným prístupom.

 

Prihláste sa kliknutím na nasledujúci odkaz:

 

 epi-notebook

Prístup k EPI Právnym systémom
a ostatným online produktom
si môžete zakúpiť v našom e-shope:

 

Máte otázky?
V prípade, že potrebujete viac informácií, môžete nás kedykoľvek kontaktovať

 

 

 

Registračný formulár nájdete na tomto odkaze: REGISTRÁCIA


V prípade, že ste registrovaný na portáli www.epi.sk, www.pp.sk, www.vssr.sk www.danovecentrum.sk, www.mzdovecentrum.sk, www.manazerskecentrum.sk, www.profivzdelavanie.sk alebo www.zakon.sk môžete na prihlásenie použiť prihlasovacie meno a heslo z týchto portálov.

Autor: JUDr. Mária Kevická, PhD.

Súvisiace videoškolenia

Súvisiace vzory zmlúv a právnych podaní

Súvisiace odborné články

Súvisiace príklady z praxe

Súvisiace aktuality

Súvisiace právne predpisy ZZ SR


S-EPI, s.r.o. © 2010-2019, všetky práva vyhradené